ro chi minh city

Live verslag vanuit Ho Chi Minh City (Saigon), Viet Nam van een werkvakantie van 3 maanden in een lokaal infectieziekten ziekenhuis in 2006... gevolgd door emigratie in 2007

Naam:
Locatie: Ho Chi Minh City, Vietnam

dinsdag, september 19, 2006

Mogelijk slot

Ik vrees dat ik hier niet meer zo frequent ga posten, of ik moet hele leuke plaatjes hebben.

Heb niet zo'n zin meer m'n leven hier, dat ook steeds alledaagser begint te worden, op deze manier te etaleren. Anders valt er bovendien ook niks meer te vertellen als ik weer onder jullie ben. Dus... ik adviseer email, msn (hrogier@hotmail.com) of skype (rogiervandoorn) om bij te praten (het is hier 5u later dan in NL)... en dank voor jullie comments tot nog toe.

Ik ga in oktober weer wat tripjes maken en 7 oktober komen Koen en Annemarie langs, dus dat levert allemaal vast wel weer wat stof tot posten op.

Tot binnenkort,

Rogier

5 Comments:

Blogger rogchiminh said...

You have no frame of reference here, Mark.

Kijk... professioneel flirtende bardames en frauderende ABN dassen zijn nou niet bepaald Vietnameze unica. Een coupe in Thailand? Boeien... weet je hoe ver (van mijn bed) dat is?

Anderszins: een stuk walvistaart zeg ik geen nee tegen.

Heb geduld, Markizona, heb geduld... na het zuur komt tenslotte het zoet, en ik sta er sterk voor (vrij naar HM de koningin).

By the way: waar koop je die koffie van je, doet z'n werk goed me dunkt...

rogchiminh

09:47  
Anonymous Anoniem said...

kom maar een slang s

dan wijs ik je de koffie, of, zoals nu, een lekkere westmalle.

want je kan veel zeggen van de kapitalistiese heilstaat hier (en dat doet deze donnie dan ook volgaarne), maar als je schokt, krijg je wat je verdient (dit in tegenstelling tot texas, waar je het risico loopt de schok te krijgen die je verdient)


zag vandaag een drietal leuke bumperstickers (kent u dat, beste mensen? bumperstickers).

1) if you're pro-bush, you're not really pro-life

2) satan must be proud

of mijn persoonlijke favoriet:

3) who would jesus kill?



of, ook typisch amerikaans. op de doorgaans zeer correcte en informatieve zender npr 89.1 (probeer dit gerust thuis, lieve weblogkindertjes), waar ze aanvankelijk praatten over zijne papaalheid en de islam en waarom ze elkaar nu weer niet leuk vinden (moslims plagen kusjes vragen), of over het martelhandboek van het leger (geen grapjes), begonnen ze te praten over World War Z.

or in the words of Mother Mary: come again?

World War Z.

de wereld wist niet wat er gebeurde toen het losbarstte. uiteindelijk zijn ze erachter gekomen dat het een soort afrikaanse rabies was. de zombies, ze waren overal. en het leger was er niet klaar voor. de videohelmen, waarmee je eigenlijk moest kunnen zien wat je maten deden op het slagveld, stelden de soldaten nu in staat live te zien hoe hun kameraden werden opgegeten.

ze hebben op de radio gewoon serieus zitten praten over de zombie oorlog! en bellers bedankten walgreens (soort AH to go), wat helemaal geen entrepeneur-idee was, maar veel eerder een noodzakelijkheid, zodat er all over amerika munitie eten en ehbo artikelen voor handen waren op iedere straathoek. bellers vroegen hoe je een zombie nu het beste kon doodschieten: door de hersenen?

het was geweldig.

en dit was het dan. proost

11:44  
Anonymous Anoniem said...

ROG! Niet doen, ik geniet zo van je verhalen!!

16:25  
Anonymous Anoniem said...

Oja, Sas was dat! kus

16:26  
Anonymous Anoniem said...

JOEHOE!!! Laat je nog wat hooooren???
X Sas

14:18  

Een reactie posten

<< Home