ro chi minh city

Live verslag vanuit Ho Chi Minh City (Saigon), Viet Nam van een werkvakantie van 3 maanden in een lokaal infectieziekten ziekenhuis in 2006... gevolgd door emigratie in 2007

Naam:
Locatie: Ho Chi Minh City, Vietnam

vrijdag, september 08, 2006

Ik weet niet of ik nog terugkom

Man!
Ik heb zojuist de deal van mijn leven gesloten.
Afgelopen zaterdag op ex-pat rooftopparty een meisje, Hieu, gesproken, die manager is van een fancy massage-salon in het ex-pat district. Ze heeft allerlei diploma´s in zowel Vietnameze, als Thaise, als medische massage, voetreflexologie... the works. Maarrrrrrrr.... ze wil zo graag gitaar leren spelen. And that's where I come in.
Dus... we ruilen 1 uur gitaarles voor 1 uur massage on a regular basis. Enne.. dat is fijn, erg fijn. Ze kan - om het zo maar te zeggen - erg goed de vinger exact en heel priemend op de zere plek leggen en vervolgens aandrukken en er met beide voeten op gaan staan... en dat is fijn... erg fijn. Volgende week weer.
Man!

(O ja... op datzelfde feestje vroeg een Vietnameze kerel mijn kaartje, en of ik een keer koffie met hem wilde drinken. Mwahh... dacht het nieieiet)

3 Comments:

Blogger rogchiminh said...

Mark, Markizona (the FBI files)!
de enige man die mijn weblog sneller leest dan ik hem schrijf! Hulde daarvoor!

And wear your skirt with pride!

rcm

01:04  
Blogger rogchiminh said...

Formal friday, aha! Een ooit door de heren Van Passel en Van Doorn (Schel nog niet, meen ik) geintroduceerde trend op de afdeling Microbiologie op het AMC teneinde de grijze muis laboratorium bandplooibroek en saaie sweater in willekeurige pastelteint-look wat ten goede om te buigen... dus.
r

1x per week hebben we voorlopig afgesproken.

09:54  
Anonymous Anoniem said...

Nou Rogier, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik GENIET!!! van je verhalen!
Heerlijk.
Kus
Sas

17:29  

Een reactie posten

<< Home